lauantai 22. tammikuuta 2011

ihana lauantai


6 kommenttia:

  1. täää ihan oikeestikki lagiii!!!!:OOO ku yritin lähettää kommenttiii ni tää ei suostunu laittaa sitä. mut ootte söpöi!! <3 oikeesti ihan sikaihanii retkeilijöitä, tää postaus piristi mun iltaa:)! vitsi ku mä en päässy :(
    -maisQ

    VastaaPoista
  2. tää postaus on jtn niiin SULOSTA ! aaaww ootte niin sulosii varsinki toi "pikkuriikka" <3 hahha mäki haluuuun eräjormailee ja tollasen eräjorma repun niinku sul :DDDD -Candy

    VastaaPoista
  3. oii oli just ihanaaa tuolla retkellä vaikka mun sormet kokiki kuolion :(( mutta oli just parasta eväät oli parhaita ;)) mennää kohta uudestaaa <3

    VastaaPoista
  4. hei ootte nii söppänöitääää!!<3 ja rige munki sormet koki kuolion melkee....
    -tubbe

    VastaaPoista
  5. öö tota näist uusimmist postauksist vähä huomaa riikka et oot käyny mun vaatekaapil RIIKKA !

    VastaaPoista
  6. täää on ihhaaaan sekasin .... bannerit ei tarkenna jne mut joo ei se mitää : ))))) ois ollu ihana jos oisit tullu maziii : ))) voiii sinä oot mun pikku candy : DD<3 sinä ola nii söppänä. TODELLAKI kultiii !!! <333 oli kyl niin kivaaaaa <3<<33<333 hahaa tubbe: ))) nyyyyttt repes rigeeee on BUSTEDD !!! : DDDDDD älä kerro huomentaaaa siskoilles : DD ?

    VastaaPoista