maanantai 24. tammikuuta 2011

teinit

6 kommenttia:

  1. hahahaha ! jou mitkä bailutt !! mutt siis mukavaa oli ((: ja tyylikkäitä kuvia. ja karo toll tokavikall kuvalla saat monta pimatsuu ;DD

    VastaaPoista
  2. hahha iha helevetin mageeee toi banneri med BARBIT<3 :) olipas hyvät bailut ja sä sit työnsit ton röökin mun suuuhun jote jos sun mama näkee ton kuvan nii se en olllu minä :DD oli muuuute just ihana nähä tnäää<3-candy

    VastaaPoista
  3. hihiiii oli kyl kivaa vaik olin aikas väsyny meiän rankasta reisussta; )) kiitti candy muruseni vaik sen oli tarkotus olla ihan vaan väliaikanen nii ajattelin just et ehkä annan sen jäädä ainaki joksu aikaa : ))) HAHAAAA joo sovitaan niiiin; DD mama tietää et sä et polta mun huonees; )))) nii oliii<33333<3333<33333

    VastaaPoista
  4. toi kerstinin kuva on niiin söpööö, täydelliset silmät ja iho ! <3 ja meitsi limsan kaatajana...:DD
    -tubbe

    VastaaPoista
  5. tubbe sinä ite se söpö olet ja toi kuva on hirveeeeeeeeeeeeeeeeeee koska mun silmät vammaa ja näytän iha aasilt ja mun nenö näyttää perunalt :):):(:(:(:):):(::((:

    VastaaPoista
  6. AAASILTA JOOOPAJOOO!! ooppas hiljaa ihana höpsö candy

    VastaaPoista