tiistai 6. joulukuuta 2011

anarchist is gone

12 kommenttia:

  1. hahhah meitzi:D en ookkaa vähää aikaa käyny tääl::DD sä käyt näköjää joka viikko näis mielenosotuksis. oot aito jorvaslaine anarkisti! :d

    VastaaPoista
  2. endottomasti marian näköinen kuva toi vika kuva:)))) hehee eivaaan se on kaunis <3 ja sä oot mun pikku anarkistitytteli :ddd <3 ja sikahienoi kuvia hei! varsinki toi toka on just hyvä :D
    -tubee

    VastaaPoista
  3. HAHA nicenice postaus, täst mä tykkään :D !!!! ps. kiva pyllistys mulla tos tokas kuvas ;) t.candy (:

    VastaaPoista
  4. sun kaikki postaukset on iha samanlaisii :D

    VastaaPoista
  5. no eihä oo, ne on erilaisii mut samantyylisii niinku pitääki olla ;) !! haha sori johqu ku vastasin sun puoles :DD t.candy

    VastaaPoista
  6. endottomasti marian näköinen kuva toi vika kuva:)))) hehee eivaaan se on kaunis <3 ---> tupu oot kyllä yks ihana totuudentorvi<3 love u2;) ja jes vihdoin pääsen kommaa lälläslää koulunkoneet ei osaa viel estää mua;)) mut joo tosi kiva postaus, tykkäään väreistNOEIKUVITTU ihan sama ku teema on niiii mahtava!!!!!!<3 wuhuuu skins!
    -maryh

    VastaaPoista
  7. kiva postaus viimeinki kuvat latautu :) mutta wow toi nuotiokuva is so cool, jotenki pysäyttävä ! muutenki kuvat on tunnelmallisii ja niistä välittyy selkee fiilis :) i really like, ja hei, jos ei tykkää lukee tällasii samanlaisii (?!?!???!!!) postauksii, se on oma valinta :) !!

    VastaaPoista
  8. pakko sanoo heti et kiitos kaikille kommenteista ! tää on kyl täl hetkel nii kuollu mesta ja oon maailman surkein ihminen vastaa kommentteihin mut oon aina niist tosi ilonen : ) ja niin… tyhmä nyt vastaa teiän ihanii kommentteihin ku mä poistin ne kuvat… :- D olin unohtanu et sovin mun kaverin kaa et niit parii gettokuvii ei laiteta minnekään ja koko postaus näytti ihan tyhmält ilman niit nii kelasin poistaa sit koko hommelin : ) mut muistakaa ystäväiset et mun koneelt saa hakee aina kuvii ym ym jos esim joku haluut niit meiän seikkailu kuvii. mutjoo täst tulee nyt tällänen metrikirje mut haluun kumminki kiittää teit eli kiitos verkku ! hahaa iivuska sua on ollu ikävä tääl ja todellaki ! :- D tubbee niin on ja hehee & kiitos ♥ candy mä tykkäsin sun tanssist ! anonyymi voij harmit ku just kelasin et se postaus oli just sellanen jos kamera on menny vähän ulko-ovee pidemmälle ku must mun viimeset 10postaust on ollu samanlaisii (tai esim tää uus versio on just sellanen samanlainen ! ) :- D ja hahaa candy olet söpö ! marska du är alltid min skinsflickorna ♥ ! ja rigeragas kiitos ja täysin samaa mielt !

    VastaaPoista
  9. miten näää vanhat kommentit näkyy täs :D ja mun mielestä on vaa hyvä jos on semmone oma tyyli mikä sit varmaa näkyy nois postauksis :) eikä ne kyl mun mielestä samanlaisii oo mut miten vaa :D muthei tässsä on kyl sika hienoja kuvia!!! oot nii hyvä kuvaa jossupossu;)) <3
    -tube

    VastaaPoista
  10. Ihania kuvia! :))

    http://stylebyidamaria.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. tein tän ns sen vanhan päälle ! ja kiitos rakas tupupupu… oot ihana : )) ja hei kiitos ida-maria ! : )

    VastaaPoista