keskiviikko 17. elokuuta 2011

mut tekojani en vaan saa katoamaan

11 kommenttia:

  1. missä juhlisssa oot olluu? just ihana sulooonen oot tossa tokavikas kuvassa! :)
    -tubbe

    VastaaPoista
  2. heei ihana postaus ja ihan sika hienoi kuviiii :) !! ja just kiva kun oot laittanu tohon tekstii sun biisist ja se sopiii noitten kuvienkaa justhyvin:)) ja hei pärjäile kulti ja vastaa mun viestiiiin jookoskoookos :)) <3 !-candy

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia olet saanut riparilta napsittua!:)

    VastaaPoista
  4. heei tosi kiva postaus:) oot saannu kuvii hienoist kuvakulmist ja kaikki kuvat sopii yhteen:)) ja hei tosi nättilt näytät tos toka vikas kuvas kultsi:))<3 nii ja toi teksti on just hyvä, tai no enemmän ku hyvä, kuvaa tilannetta..mut nii siis oon tositosi kiva ku oot alkanu laitttaa enemmän tekstii postauksiin:) ai nii muuten viel se ett nää kuvat tulee just oikees järjestykses mun mielest;)! good job darling<3<3 -maryh

    VastaaPoista
  5. mut nii siis on* tositosi kiva...:D:D:D

    VastaaPoista
  6. hienoja kuviaa ! en ikinä muuten pysty kommentoimaa näitä ku tää vaa lagaa ja lagaa... mutt oot niin taitava kyll joten talvitakkirahat oli ihan ansaitut :)) ja toi serkuskuva oli niin ihana ku ootte kaikki kolme tollasii kaunottarii :) mut siis great job tyttönen !!

    VastaaPoista
  7. heeii ihanii kuvii <3 ja jotenki tosi kivasti muokattu, sellanen jännän rauhallinen tunnelma tulee näistä, just hyvän värisii!ja olet nätti niinku aina!

    VastaaPoista
  8. ei pahalla mut sul on aika mones kuvas juomiskuvii ja viinaa yms. ni eksä mitenkää voi pitää hauskaa ilman viinaa? :( oon jotenki aina ajatellu ku oon lukenu sun blogii et oot sillee juomist vastaa ja et tykkää siit ku just noi turkismielenosotusjututki ja.. ei ois susta uskonu /: aijon viel lukee tätä blogii varmaa mut oon kyl pettyny..

    VastaaPoista
  9. ja sori ku puutun asoihis mut oon pettyny! luulin et oisit viinaa vastaa!

    VastaaPoista
  10. oij ompas paljon kommentteja ! : )))) olin mun serkun rippijuhlissa : ) ja kiitos tubbelipuppeli♥ ja voij sinua karkkiarkki kiitos paljon ! ja nyt kaikki on paremmin ku hyvin: )kiitos verkku !♥ kiitos paljon maryh ! ♥ tiiät kuinka paljon arvostan sun arviointikykyy näis hommis ja joo toi biisi tuli sellanen hymm-olo taas :-D rigerakas… no kato sen takii sun kommentit on aina yhtä kultaa… ; ) mutta kiitos ! aa maisa ihana kuulla oot kyl ite niin söpölöinen♥ oij meneepä syvälliseks nyt… tosi harmit jos oot pettyny : ( en oo ikinä kyllä ajatellu että ilman viinaa ei vois olla hauskaa. musta se ois ihan naurettavaa. mut vaikka eläinten syöminen ei todellakaan kiinnosta nii ei se musta mitenkää liity mun juomiseen. ja ei musta tunnu yhtään pahalta et kerrot sun mielipiteen just söpöö vaan : ) ja voin kertoo, että mulla on lähipiirissä paljon ihmisiä jotka ei käytä ollenkaa alkoholia ja ihailen&kunnioitan niitten päätöstä: ) ja jos ite oot tehny sen päätöksen nii keep going !

    VastaaPoista
  11. seeeelvä :D okei, oon tehny sen päätökse ja toivon et säki viel joskus teet sen :)

    VastaaPoista