sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

where to go i had no idea

9 kommenttia:

  1. hihiii oujeee MASALA :) hei sori ku oon ollu niin vittumainen, lupaan muuttuu, sunpitää tulla ravistelee mua ja sanoo "TODELLISUUS" :D:D mut hei nää kuvat on just mageit ku ne on tollasii jänskii. lov u <3 - candy

    VastaaPoista
  2. luin tän kommentin jo koulus sorge kun en ehtiny vastaa ku vast nyyt. juu ei mitää ja oon mäki ollu sulle oon ollu vaan vähän : / ku en aina tajuu kaikkee ja pläääää… mut kyl mä uskon et kohta kaikki silleen helpottaa: )

    VastaaPoista
  3. juups mut kuitenki lupaan yrittää olla sillee normisti vaik en kyl mun mielest sillee oo vittuillu sanon vaan suoraan koska ennen annoin aina periks nii enää en jaksa sellast :)

    VastaaPoista
  4. nii on oikeesti toosi hyvä jos osaa pitää puolensa mut emmä oo sitä kokenu yhtään pahan hyvänä vaa: )

    VastaaPoista
  5. oukidooooooooooou :) mut heeeei ooon yrittäny soittaa monta kertaa mut et vastaaa murrrrrr :D -candy

    VastaaPoista
  6. hei toi vika kuva on just kivaaa:::)) söböjä ootttee <3
    -tubbe

    VastaaPoista
  7. johannal on tos vikas niiin keskittynyt ilme :D Jjust SÖPPÄNÄ <3 -candy

    VastaaPoista